Waarom bestellen bij Clean in House?

De webshop van Clean in House biedt een breed scala aan schoonmaakproducten aan voor een interessante prijs!

De webshop met betaalbare producten voor een schoon en opgeruimd huis!

Bij Clean in House staat kwaliteit op de eerste plaats.

Bekijk onze merken

Veelgestelde vragen

De webshop van Clean in House biedt een breed scala aan schoonmaakproducten aan voor een interessante prijs! Bij Clean in House staat kwaliteit op de eerste plaats.

Bestellen

Hoe bestel ik bij jullie?

Je kunt een artikel uitzoeken en deze alleen of met meerdere producten in je winkelmandje plaatsen door te drukken op "Aan winkelwagen toevoegen".

Is er een minimum bestelbedrag?

Ja, het minimale bestelbedrag is 10 euro.

Hoe kan ik betalen?

Bij Clean in House kun betaald worden middels:

  • iDeal (NL, geadviseerd)
  • Overboeking (NL)
  • Belfius (BE)

Hoe kan ik een kortingscode toepassen?

Als je een kortingscode wilt gebruiken kan je deze toevoegen nadat je op "Afrekenen" hebt gedrukt.

Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?

Dit wordt direct weergegeven op het scherm en je ontvangt een mail met de bestelbevestiging/factuur.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je eenmaal hebt betaald is het niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat we zodra de bestelling bij ons binnenkomt deze meteen verwerken om zo snel mogelijk uit te kunnen leveren. We raden je aan om dan je bestelling in ontvangst te nemen en daarna contact met ons op te nemen om de dan verdere stappen te bespreken.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Tot aan de laatste stap van "Nu betalen" kan je nog alles wijzigen. Daarna is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen.

Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice via de chatbutton of via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Hoe kan ik technische problemen met de website melden?

Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice via de chatbutton of via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?

Het is niet mogelijk om je bestelling als cadeau in te laten pakken. Wel kan je een cadeaubon kopen die je per mail kan weggeven.

Welke beveiligingsmaatregelen nemen jullie om mijn gegevens te beschermen?

Wij volgen hierin de privacywetgeving: de algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Zie ook ons privacybeleid onderaan de website.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je eenmaal hebt betaald is het niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat we zodra de bestelling bij ons binnenkomt deze meteen verwerken om zo snel mogelijk uit te kunnen leveren. We raden je aan om dan je bestelling in ontvangst te nemen en daarna contact met ons op te nemen om de dan verdere stappen te bespreken.

Als ik op vrijdag bestel, wanneer wordt er dan geleverd?

Wanneer je vrijdag voor 14:00 besteld hebt is de geplande levering op zaterdag. Wanneer je na 14:00 besteld kan het zijn dat dat de bezorging voor maandag of dinsdag gepland staat. Op zaterdag en zondag bestellen betekent sowieso pas levering op dinsdag.

Levering

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor een levering in Nederland bedragen €5,95 en vanaf €75,00 is de bezorging gratis! De bezorgkosten voor België bedragen €8,50.

Aan welke landen leveren jullie?

Op dit moment leveren wij in Nederland en België.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

De bestelling afhalen is niet mogelijk.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?

Dit is niet mogelijk om zelf aan te passen. Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice via de chatbutton of via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet geleverd kan worden?

In 99,1% wordt de bestelling geleverd. Mocht het zo zijn dat er iets met je bestelling aan de hand is dan nemen wij contact met je op via de bij ons bekende contactgegevens.

Hoe snel levert Clean in House?

Vandaag besteld is morgen in huis! Dit geldt voor orders die geplaatst worden op maandag t/m donderdag voor 14:00 uur. Wanneer u op vrijdag een bestelling plaatst voor 14:00 uur wordt deze in principe op maandag geleverd.

Orders die geplaatst worden tussen vrijdag 14:00 uur en zondagavond worden op maandag verwerkt en dus geleverd op dinsdag.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Dit is mogelijk mits dit binnen de geldende termijnen en juiste condities gebeurt. Voor de juiste spelregels zie ook ons retourbeleid onderaan de site. Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice via de chatbutton of via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Wat zijn de retourkosten?

Zonder contact te leggen is het retour zenden voor eigen kosten. Wel zullen wij alle van je ontvangen betalingen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit je keuze voor een andere leveringswijze dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering) binnen 14 dagen aan je terugbetalen. Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice via de chatbutton of via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Indien je geen contact met ons zoekt kan je de bestelling terugzenden door het in de originele verpakking en onbeschadigd aan te bieden bij een pakketservice punt. Het retouradres is: Clean in House , Wilde Zwaan 6 , 9648DB , Wildervank. Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice via de chatbutton of via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Retouren worden binnen 14 dagen afgehandeld Hoe kan ik een retourlabel aanvragen? We raden je aan om eerst contact te leggen met onze klantenservice via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Wij hanteren de wettelijke termijn van 14 dagen tenzij anders aangegeven bij een product.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Zie daarvoor ons retourbeleid onderaan de pagina op de website. Het beste kan je contact opnemen met onze klantenservice via de chatbutton of via klantenservice@cleaninhouse.nl.

Account

Waar kan ik al mijn orders inzien?

Dit kan door in te loggen op de site. We hebben voor jou je eigen ‘mijn cleaninhouse’ pagina aangemaakt waar je alles kan terugvinden. Ook je laatste bestellingen die je gemakkelijk kan herhalen.

Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief?

Op meerdere plekken op de site is het mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief. Het afmelden voor een nieuwsbrief kan onderaan de nieuwsbrief.

Assortiment

Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Wij verkopen uitsluitend producten die we op voorraad hebben. Als een product momenteel niet op voorraad is kunnen wij niet op voorhand aangeven wanneer het wel weer op voorraad is.

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

Nee, onze producten liggen fysiek opgeslagen in het magazijn dat niet openbaar toegankelijk is.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Zeker! Van 15 euro, 30 euro en zelfs voor 70 euro (meteen gratis bezorging!) en je kan ze heel gemakkelijk digitaal weggeven aan iemand. De cadeaubon kan tevens toegevoegd worden aan je Apple Wallet!

Hoe kan ik de beschikbaarheid van een product controleren?

Onze voorraad wordt in aantallen direct weergegeven op de productpagina. Als een product niet voorradig is staat er ‘uitverkocht’ bij het product.

Duurzaamheid

Wat doen jullie om duurzaamheid te bevorderen?

  • Door een minimale orderwaarde van 10,- eurote hanteren willen we onnodige vervoersbewegingen voorkomen. Zo helpen we mee de CO2 uitstoot te verminderen.
  • We hebben extra aandacht voor gerecyclede producten en vermelden dit ook in de producttekst.
  • Onze pakketten worden verpakt in CO2 neutrale verpakking.

Zijn jullie producten milieuvriendelijk of gemaakt van duurzame materialen?

Ja, wij hebben producten in het assortiment gemaakt van duurzame materialen.

Zijn jullie producten milieuvriendelijk verpakt?

In elk geval CO2 neutraal.

Bestellen vanaf €10,00

Door een minimale orderwaarde van €10,- te hanteren willen we onnodige vervoersbewegingen voorkomen.

Zo helpen we mee de CO2 uitstoot te verminderen.

Indien je vraag niet beantwoord is kun je gebruik maken van de chat functionaliteit rechtsonder in het scherm of stel je je vraag hieronder via het contactformulier.

Ook kun je je hieronder meteen aanmelden voor de Clean in House nieuwsbrief.

Contactformulier